torstai 19. marraskuuta 2015

Päivän kuulumiset



- Harmittaa, että en ole kerennyt salille tai lenkillekkään muuten kuin koiran kanssa viimeiseen pariin päivään. On ollut ihan hirveästi koulu juttuja ja pitkän koulupäivän jälkeen on pitänyt jatkaa koulujuttujen tekemistä vielä kotona.

- Onneksi pääsin vihdoin tänään läpi parista kokeesta, jotka ovat roikkuneet rästissä koko jakson. Nyt on toivoa, että tästä kurssista pääsee läpi tämän jakson aikana. Jes!

- Harmittaa eräs asia ihan mahdottomasti, jota en voi blogissa alkaa tällä hetkellä puimaan. :/ Olen huomannut, että on todella hankala kohdata negatiivisia tunteita ja yrittää elää niiden kanssa jotenkin järkevästi. Kyse on sellaisesta asiasta, joka saa minulle aina negatiiviset tunteet pintaan vaikka yrittäisin suhtautua miten; mutta silti asia on sellainen, johon itse en voi mitään vaan asian pystyy muuttamaan ainoastaan minulle rakas ihminen.

- Tahdon salille ja juoksemaan ketutuksen pois! Se auttaa oikeasti.

- Syöminen on lähipäivien liikkumattomuudesta mennyt hyvin; oikeastaan olen jopa syönyt liian vähän koska en ole vain ehtinyt sekä henkisesti huono-olo aina esiintyy minulla niin, että ruokahalu katoaa. Ei hyvä juttu laisinkaan.

- Huomenna on vihdoin onneksi perjantai. Viikonloppu ei vaan eroa arjesta juuri muulla tapaa, ettei tarvitse ajaa 80km/päivä kouluun ja saa pari päivää hengähtää kouluasioista. Vapaapäivä minulla on ollut viimeeksi pari viikkoa sitten..

- Huomenna on kemian koe, johon en ole juurikaan valmistautunut koska kuvittelen olevani nero siinä (joo en ole) tai että ehtisin aamulla hieman kertaamaan (ja p'skat)..

- Minulla on aivan liikaa univelkaa. Treeneistä tuskin tällä hetkellä tulisikaan mitään; koska ensin on nukuttava tarpeeksi että olo ei olisi näin voimaton. Asiaa ei auta se, että istun edelleen koneella ja aamulla pitää herätä ennen kuutta. 

Joten nyt nukkumaan, öitä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Olen iloinen saamistani kommenteista, mutta pidetäänhän sisältö asiallisena! :)