tiistai 24. marraskuuta 2015

Pieni muutos elämäntavoissa tekee ihmeitä!

Oho. Blogia aloittaessani ja aloituskuvia lisätessäni pohdin että laitan ennen-jälkeen kuvia noin pari kertaa kuukaudessa. Uteliaisuuteni vei kuitenkin voiton, sillä otin mielenkiinnosta nyt uudet kuvat vaikka elämäntaparemonttia on takana alle viikko! Eli paljon ei ole vielä voinut tapahtua, mutta olo on kevyempi koska olen syönyt paljon terveellisemmin sekä olen myös liikkunut enemmän, mutta en todellakaan niin paljoa kun on ollut suunnitelmissa. Esimerkiksi salitreeni jäi viime viikolla yhden kerran varaan koulukiireiden vuoksi.

Aamupaino huiteli siinä 64kg kohdilla, tavoite on siis se 60kg. Aloittaessa aamupaino noin viikko sitten paino oli 66kg, joten selväähän se on että nesteitä on lähtenyt liikenteeseen. Kovin paljon läskiä ei ole voinut tässä ajassa vielä kuihtua, eikä toivottavasti lihastakaan.

Olen kuitenkin aivan ihmeissäni kuinka nopeasti tälläinen pienikin muutos tuo tuloksia. Näillä kuvilla todistin itselleni että se, että minulla on turvonnut olo sen jälkeen kun syön epäterveellisesti ei ole vain tunne - vaan todellakin olen silloin turvonnut. Laihtua/kiinteytyä tässä ajassa ei voi paljoakaan, mutta kuvissa on silti huomattavasti muutosta nähtävissä mielestäni.

Ensimmäinen kuva on otettu keskiviikkona 18.11.2015 ja jälkimmäiset kuvat eilen 23.11.2015!


Selvästi sellainen turvonnut pöhöttyneisyys on lähtenyt osittain pois. Vyötärö näyttää ainakin tiukemmalta kuin mitä aikaisemmissa kuvissa. Vatsa ja jenkkakahvat ovat minulle olleet aina se ongelma - ehkä niistäkin päästään tästä pikku hiljaa eroon!

Pahoittelen huonoja kuvia. Tämän viikon aikana tilaan itselleni uuden kameran, jolloin blogin kuvien taso paranee ja näin ollen saan tuottaa sellaista sisältöä mitä teille haluaisinkin esitellä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Olen iloinen saamistani kommenteista, mutta pidetäänhän sisältö asiallisena! :)