perjantai 18. joulukuuta 2015

Joululoma!


Ihan sairaan magee fiilis! En käsitä että siitä on oikeasti puoli vuotta kun aloitin koulun! Minne tämä aika menee?

Muistan vielä kuin eilisen päivän kun olin ihan paniikissa, että kuinka tulen selviämään fiksujen lukiolaisten seassa insinööriopinnoista kun itse olen amispohjalla liikenteeseen lähtenyt.

Ja tiedättekö, on mennyt paremmin kuin hyvin. Toki niitä huonoja aikojakin on mukaan mahtunut - mutta kaikesta ollaan selvitty vielä hyvin arvosanoin! 

Hyvä minä! Voin kerrankin sanoa täydestä sydämestäni olevani tyytyväinen omaan suoriutumiseeni. Ei tässä niin paskajätkä ollakaan kun olen aina kuvitellut. 

Aluksi mietin sitäkin vaihtoehtoa että jos en pärjää niin jätän kesken ja haen enemmän itselleni sopivalle alalle - eli luultavasti tradenomiksi. Olen kuitenkin tajunnut että tämä ala on nimenomaan sitä mitä haluan opiskella, en siis aio en jahkailla sen suhteen lopetanko vai en vaan annan mennä täysillä. :) Olen niin tyytyväinen koska viihdyn koulussa hyvin ja opiskelu on kivaa. Motivaatiota on siis edelleen.

44 opintopistettä on kasassa nyt 240:stä. Olen siis edennyt ihan hyvää vauhtia! Keväällä on vielä luvassa hienoja projekteja.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Olen iloinen saamistani kommenteista, mutta pidetäänhän sisältö asiallisena! :)