keskiviikko 2. joulukuuta 2015

Lunta tulvillaan, on raikas talvisää..

Tai sitten ei.


Hyvää joulukuuta vaan kaikille! Mulla ei kyllä valitettavasti ole laisinkaan sellainen olo, että 3 viikon päästä on Joulu. Ei lainkaan.

Tuntuu kuin tämä syksy olisi jatkunut ikuisuuden, eikä varmaan ole muutosta näköpiirissä vielä pariin kuukauteen. Onneksi saamme kuitenkin luultavasti valkean Joulun koska lähdemme Ylläkselle. :)

Olen kuitenkin yrittänyt ajatella positiivisesti lumen puutteesta huolimatta. Ollaan Martti-koiran kanssa saatu koluttua metsiä entiseen tapaan eikä lumi ole peittänyt polkujamme. Iltaisin on myös kiva rauhoittua pimeään ja sytytellä kynttilöitä tunnelmaksi.

Koulussa jakso on tuntunut rankalta. Odotan että jakso olisi vain ohi ja saisin rauhoittua pari viikkoa. Vaikka kotona kouluhommia on ollut vähemmän kuin viime jaksossa enkä ole ollut töissä niin paljon kuin aikaisemmin niin olen ollut jotenkin tosi väsynyt. En ole varma johtuuko se tästä pimeydestä vai mistä, toisaalta varmasti stressikin vaikuttaa asiaan. Vaikka hommia on vähemmän niin kurssit ovat olleet jotenkin hankalampia kuin viime jaksossa. Pari viikkoa tulisi vielä jaksaa, ja koeviikkokin on vielä edessä. Mrhrhrhhh.. 

Kuntoiluoperaatio on mennyt ihan hyvin. En ole ehtinyt salille/lenkille niin usein kun haluaisin, niin olen kuitenkin ollut paljon aktiivisempi liikunnan suhteen kuin aikaisemmin. Olen pitänyt ruokavalion melko puhtaana ja yrittänyt skarpata kaiken suhteen. Olo on ollut hyvä ellei syysväsymystä lasketa. Kiloja ei ole tippunut, mutta on kiinteämpi olo kuin aikaisemmin. Tuntuu myös, että lihaskunto on parantunut jonkinverran. Olen ihan tyytyväinen omaan suoritukseeni. Erityisesti plussaa on, että olen vihdoin löytänyt aidon tekemisen ilon salille + lenkkipoluille!

Hyvää keskiviikkoa. Onko siellä jo lunta?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Olen iloinen saamistani kommenteista, mutta pidetäänhän sisältö asiallisena! :)